![11](https://plockagaleria.pl/wp-content/gallery/wernisaz-the-power-of-pictures/thumbs/thumbs_11.jpeg)
![10](https://plockagaleria.pl/wp-content/gallery/wernisaz-the-power-of-pictures/thumbs/thumbs_10.jpeg)
![19](https://plockagaleria.pl/wp-content/gallery/wernisaz-the-power-of-pictures/thumbs/thumbs_19.jpeg)
![20](https://plockagaleria.pl/wp-content/gallery/wernisaz-the-power-of-pictures/thumbs/thumbs_20.jpeg)
![16](https://plockagaleria.pl/wp-content/gallery/wernisaz-the-power-of-pictures/thumbs/thumbs_16.jpeg)
![15](https://plockagaleria.pl/wp-content/gallery/wernisaz-the-power-of-pictures/thumbs/thumbs_15.jpeg)
Płocka Galeria Sztuki ogłasza nabór na stanowisko Specjalista ds. administracyjno-finansowych. Oferujemy stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę, pracę w stabilnej i przyjaznej atmosferze, codzienny kontakt ze sztuką. W zakresie obowiązków znajdzie się m.in. prowadzenie i nadzór nad dokumentacją administracyjno-finansową Galerii i nad prowadzeniem spraw związanych z ubezpieczeniami społecznymi, rozliczanie składek na ubezpieczenie społeczne. Wymagane dokumenty z dopiskiem rekrutacja na stanowisko specjalisty ds. administracyjno-finansowych należy złożyć do 22 marca 2023 r. do godziny 15.30 r. drogą elektroniczną na adres: kadry@plockagaleria.pl lub osobiście (w zamkniętej kopercie) do biura Płockiej Galerii Sztuki, ul. Sienkiewicza 36. Pozostałe informacje, dotyczące oferty pracy w Galerii: https://bit.ly/3ZORI0u.