Pracuj z nami
Płocka Galeria Sztuki ogłasza nabór na stanowisko Specjalista ds. administracyjno-finansowych. Oferujemy stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę, pracę w stabilnej i przyjaznej atmosferze, codzienny kontakt ze sztuką. W zakresie obowiązków znajdzie się m.in. prowadzenie i nadzór nad dokumentacją administracyjno-finansową Galerii i nad prowadzeniem spraw związanych z ubezpieczeniami społecznymi, rozliczanie składek na ubezpieczenie społeczne, bieżące rozliczenia z Urzędem Skarbowym. Wymagane dokumenty z dopiskiem rekrutacja na stanowisko specjalisty ds. administracyjno-finansowych należy złożyć do 20 stycznia 2025 r. do godziny 15.30 r. drogą elektroniczną na adres: kadry@plockagaleria.pl lub osobiście (w zamkniętej kopercie) do biura Płockiej Galerii Sztuki, ul. Sienkiewicza 36. Pozostałe informacje, dotyczące oferty pracy w Galerii: https://tiny.pl/kfn6jc-q.